Las-o pe doamna sa treaca!

Incercam sa balansez plasele de cumparaturi, sa-mi tin geanta pe umar si sa caut cheile de la casa in buzunar. Ma gandeam la reteta noua de supa de naut citita pe un blog si cat de fericiti vor fi baietii mei daca imi iese. Intre timp, ajung pe o strada ingusta, blocata de o gasca de baieti la povesti. Nu cred ca aveau mai mult de 16 ani si se pregateau sa mearga la film, asteptau fetele.

Ajung in dreptul lor si vad ca nu ma observa, asa ca le spun „Baieti, ma lasati si pe mine sa trec?”

„Hey, las-o pe doamna sa treaca!”. Imi zambeste un tanar politicos. „Ne scuzati, poftiti va rog!”

Am crezut ca vad negru in fata ochilor. Doamna… doamna!!!! Doamna!!! Oare asa de batrana arat?

Acasa, povestesc revoltata barbatului din dotare. Sensibil si plin de empatie, incepe sa rada in hohote. Urmeaza alt dialog senzational:

Barbatul: Pai de ce te superi? Daca aveau vreo 16 ani, inseamna ca esti cu vreo 15 ani mai in varsta ca ei.

Eu: daaa, de unde! Adica si ce daca sunt… chiar arat eu asa, a doamna?

El: esti foarte cool, arati foarte tanara.

Eu: arat sau sunt foarte tanara?

Rade si pleaca. 

Pregatind cina, am avut o epifanie. Cand baietelul de 14 ani al unor prieteni a spus ca nu se astepta sa fie asa de cool la noi acasa, cred ca nu se referea la decor. Pe atunci, ma gandeam ca a observat re-decorarea 🙂 Cand sora baietelului, de 12 ani, mi-a spus ca am o bluza neasteptat de cool, n-am inteles. Acuma inteleg.

Dar parca nu-mi vine sa cred.

Recitind postul, nu-mi vine sa cred ca au dreptate. Ma refer la un adolescent de 14 ani cu „baietel”, „copil”. Uhh.

Consortul s-a amuzat de mine toata seara, pentru ca el s-a impacat cu ideea. Desi am fost campioni la cluburi si stat noaptea prin oras, acum suntem extaziati cand putem sa adormim mai repede. Despre pasiunea pentru vin bun, gatit, decorat casa, cautat hoteluri linistite in concediu, nu m-am gandit pana acum. Credeam ca e normal, ca muncim mult… Dar si la 23 de ani munceam mult. Insa atunci munceam, faceam masteratul si nu ratam nici un chef in weekend. In fiecare weekend. De unde aveam atat de multa energie?

Dupa cina, am inceput sa ma consolez… Sunt destule avantaje in etapa asta de varsta. Pe langa faptul ca sunt „cool” – (orice ar insemna asta), macar beau vin din pahare „adevarate” si nu sunt multumita cu un Vodka Redbull din recipiente de plastic. Am terminat cu scolile „grele” si nu duc lipsa noptilor nedormite din sesiune (ok, nici noptilor nedormite cu copil mic). Ah.. si nu mai sunt junioara la servici, sa ma joc de-a asistenta pentur seniori. Cat despre chefuri, sa nu uitam nuntile senzationale, gandite migalos, pregatite din timp, cu mancare si bautura buna 🙂  Si nu mai stau in hosteluri in vacante, ci in hoteluri adevarate, cu cafea buna.

Asa ca o sa las „doamna” sa treaca 🙂

 

12 gânduri despre &8222;Las-o pe doamna sa treaca!&8221;

  1. Crisego zice:

    :)) Mie mi s-a intampla de multe ori sa fiu socotit ca fiind mai tanar 😀 De exemplu, un copil mi-a zis la fotbal ca nu par mai mare de 15 ani =)) Si am 22. Alteori, mi s-au dat 26…

  2. dana zice:

    Haha! Asa ma enervez si eu de fiecare data la „doamna”! Il aud de ceva ani si tot nu-mi place 😀 Ma mai bucura uneori, cand sunt luata drept studenta, dar nu se intampla prea des :))

  3. Ioana zice:

    Bine ca nu ti-a spus „tanti”, ca eu mi-am auzit-o si pe asta nu demult :)). Chiar, cum o fi tanti in germana? Si nu ma refer la matusa. „Tussi” cred ca-i prea… peiorativ. In alta ordine de idei, tot mai bine „tanti” decat „fatuca” – as in „Da’ tu chiar ai terminat o facultate, fatuco?’. Nu, statul german s-a gandit sa faca experimente pe voi angajandu-ma ca medic fara facultate, de „fatuca” ce ma aflu :))).

Lasă un răspuns

