Lately

Va multumesc din suflet pentru fiecare mesaj si gand bun. Sunt surprinsa si foarte impresionata ca blogul meu „traieste” prin voi, chiar daca eu n-am prea fost prin peisaj.

In ultimele luni, am facut multe, multe „chestii”. De exemplu:

Am construit imperii

Duminica, am terminat cateva vile cu gradini si piscine, o statie de benzina si trei blocuri de apartamente. Cand am vrut sa facem niste garaje, ni s-au terminat piesele de Lego.

Am castigat un premiu

Premiul parintilor care pot sa calce pe piese de lego fara sa injure si/ sau sa planga. De 3 ori consecutiv. A patra oara…

Am salvat omenirea

Pentru ca am depistat din timp niste pete pe camasa, inainte ca EL sa mearga la birou; pentru ca am gasit tricoul preferat, fara de care nu poate odrasla la gradinita; pentru ca am cumparat destul vin, sa avem cand vin musafirii.

Luxury moments 

Cum ar fi: odrasla nu se mai trezeste noaptea, mai deloc –> somn linistit. Cel putin 15 minute pentru mine, zilnic. Ordine in inbox (finally!).

Ultra luxury moments 

Quality time. Quality people. Special moments.

Am plans 

Am depasit situatii ultra naspa, probabil printre cele mai dureroase din viata mea. Dintr-o data, am deschis ochii si am vazut niste Oameni deosebiti, luptand alaturi de mine. Fara sa le cer ajutorul, fara sa nimic. This is how unconditional love and friendship feels like.

Am ras 

Pentru ca si chestiile de kko trec. Si daca nu trec, tot am ras printre randuri.

Am fost mandra de mine 

Am gasit, in sfarsit, my favourite nail polish. N-am incercat decat vreo suta de variatiuni in ultimii 15 ani. But I DID IT!

And now I’m back. Hello 🙂

8 gânduri despre &8222;Lately&8221;

  1. Carmen Muntean zice:

    …si inca vreo cateva lucruri minore, daca imi permiti sa completez: ai fost alaturi de un om intr-o noapte in care se dadea cu capul de pereti ca lucrurile au luat-o razna, ai ajutat, ai incurajat, ai mangaiat si ai adus un zambet. Adica ti-ai indeplinit rolul tau zilnic de om minunat, Sophie. Pentru asta, meriti sa gasesti your favourite nail polish, darling!:)

  2. Greta zice:

    Ce bine-mi pare să te citesc din nou, Sophie 🙂 Am (şi eu) ceva pentru care să-ţi mulţumesc, dar îţi voi scrie într-un mail 🙂
    (Nu vreau nail polish, deşi acum că mă gândesc…. :D).

Lasă un răspuns

