Unul dintre bărbații vieții mele

L-am cunoscut in studenție, intr-o situație de disperare absoluta. A fost dragoste la prima vedere. Mi-a umplut sufletul de bucurie in câteva ore, asa cum nici unul înaintea lui nu a reușit.

Ne-am privit, ne-am zâmbit si ne-am înțeles de minune.

Este printre putinii bărbați din viața mea care ma cunoaște foarte, foarte bine. Știe cum imi beau cafeaua, ce
flori imi plac, imi simte starea de spirit dupa cum ma îmbrac si cum ma machiez.

Daca imi face un compliment, își alege atent cuvintele. Se uita in ochii mei cu blândețe… simt ca nu ma abureste deloc.

M-a văzut crescând, a avut mereu răbdare cu mine. Lui nu trebuie sa ii explic nimic, el nu ma judeca (prea aspru). Imi respecta deciziile si are mereu un sfat bun…

Este si incapatanat. Daca ma vede cu vreo nepotrivire la capitolul styling, se lasa cu mustrări de constiinta grave de tot. La fel cum ma dojeneste când lucrez prea mult si uit sa am grija de mine.

Pe langa toate astea, mereu ma face sa rad. Il vizitez regulat, dar nu atat de des precum mi-as dori. Mereu plec de la el cu zâmbetul la gura si o dispoziție excelenta.

Uneori, il mai insel. Ma mai duc la altul pentru o alinare rapida… De obicei când e musai si el nu poate fi langa mine. Dar emoția si teama ca altul nu va fi la fel de bun ca el… De asta nu scap de vreo 10 ani…

Are voie sa umble cu obiecte ascuțite in capul meu. Si nu imi e frica…

Pentru ca EL este cel mai bun frizer din lume.

6 gânduri despre &8222;Unul dintre bărbații vieții mele&8221;

  1. Greta zice:

    Când ai scris de obiecte ascuţite, am fost sigură că de frizer e vorba 🙂 Fain să mergi constant la acelaşi, te cunoaşte, îţi cunoaşte şi părul, ştie ce-ţi stă sau nu bine, ce-ţi prieşte sau nu… şi dacă mai e şi un om profund şi atent, cum pare să fie al tău, e pur şi simplu perfect 🙂

  2. ladycappuccinoblog zice:

    Superb! Am citit cu sufletul la gura si am zambit. Eu merg la o EA. Nu as fi avut curaj sa scriu despre acest lucru la modul la care ai scris tu, desi…si eu am anumite sentimente speciale pentru omul cu obiecte ascutite…:)

Lasă un răspuns

