Imi place de noi

Eu sunt cam apolitică de felul meu. Am plecat din Romania de zece ani… De atunci, am doua „case”.
Ma simt excelent in Austria, mi-am găsit locul. Am cumpărat o casa, intr-o comunitate simpatica. Avem prieteni, ne știe brutarul, hotelierul, șeful de restaurant… Ma simt acasă.
De asemenea, ma bucur nespus când ajung acasă la mama cu familia mea. Ii arat copilului unde am mers la școala, la gradinita. Brutarul nu ma mai stie, ca e „nou”. Dar unii șefi de restaurante, da… 🙂 si acolo, tot acasa ma simt.
Ce legătura are asta cu alegerile? Pai imi pasa. Romania este o parte din identitatea mea. Asa cum ma simt mandra când întâlnesc romani frumosi in străinătate…
Asa. Si imi pasa, chiar daca nu trăiesc in Romania. Unii imi reproseaza asta… „tie iti e bine… Tu nu stii cu ce ne luptam noi aici, acasă. Tu ai plecat, te-ai rupt… O duci bine…”. Ce sa mai zic? Nu ma simt vinovata ca am plecat din tara. Este un stil de viața, ales conștient.
Chiar daca eu am decis sa trăiesc, momentan, o identitate culturală dubla…nu ma simt „vinovata” de asta.

In fine. Daca are vreun sens toata chestia asta… Bine. Daca nu, atunci simplific: imi pasa de Romania, este o parte din mine.

#yeslavot

2 gânduri despre &8222;Imi place de noi&8221;

Lasă un răspuns

