Despre soacre, cu dragoste

Prietenul R convoaca intalnire de urgenta la mine in birou, are neaparat nevoie de sfatul meu. Ma gandesc initial ca vrea ceva ajutor la un proiect. Cand vine momentul intalnirii, R. se aseaza la masa si incepe sa fumeze tigara dupa tigara… Astfel ca am in birou un barbat in toata firea cu palpitatii, pentru ca soacra-sa vrea sa se mute la ei… si el nu stie cum sa iasa din necaz.

Normal, nici eu n-as avea chef sa impart 4 camere (dintre care una birou) cu soacra. Nici 20 de camere, daca tot vorbim… Dar cum sa-i comunice R nevestei ca n-o suporta pe mama ei? Cum sa-i spuna, dupa atatia ani de casnicie, ca el este in extaz pentru ca ii despart 1300 de km…? Cum sa iasa basma curata?

Am inceput sa ma gandesc la soacrele prietenilor mei. A. este clar norocoasa si conduce detasat. Ea are soacra-pe-care-o-iubim-si-ne-o-dorim-toti. Cand mergem la chefuri la A. acasa, ne amuzam copios cu socrii ei si o invidiem pe fata. Oamenii astia chiar o vad pe A. ca pe propriul copil, o respecta, o iubesc si sunt mandrii de ea.

C., in schimb, a cedat psihic pentru ca are o soacra-pe-care-nu-o-dorim-nici-macar-dusmanilor. I-a stricat pana si ziua nuntii, de restul detaliilor va scutesc, altfel ma enervez si eu.

In rest, mai am prieteni semi-norocosi, in mare parte pentru ca ii desparte distanta. Cand se anunta vizitele socrilor, fiecare isi incarca programul la servici si se scoate. Altii sunt super norocosi, pentru ca stau si mai departe iar socrii nu zboara/ conduc asa de mult/ etc.

Si mai stiu cativa ca si R., care ajung la palpitatii, atacuri de panica si alte reactii adverse doar cand se discuta, ipotetic, de vreo intalnire cu socrii.

 

Astfel ca ma intreb, cu mana pe inima, daca toti oamenii astia din cercul meu de prieteni sunt retarzi? Nu cred. Sunt oameni frumosi, harnici, care isi traiesc viata cu demnitate. Au o familie, un cerc de prieteni, un job, o casa…

Sau sunt socrii retarzi? Nu cred. Sunt oameni frumosi, harnici, care isi traiesc viata cu demnitate. Au o familie (+ au crescut copii), un cerc de prieteni, au muncit o viata, au o casa…

Si atunci… oare de ce am doar un exemplu pozitiv?

As vrea din suflet sa scriu ceva despre soacre, cu dragoste.

Voi ce experiente aveti?

2 gânduri despre &8222;Despre soacre, cu dragoste&8221;

  1. Andrushka zice:

    Eu am avut relații in care ma înțelegeam mai bine cu soacrele decât cu bărbații. Soacra curenta e Cruella deghizată dar cu soțul merge bine. Si a mea sta departe, bat in lemn.

Lasă un răspuns

